Hoog in google met SEO
“90% van alle decision makers en professionele inkopers oriënteert zich eerst online.”
Wordt je website niet gevonden op Google? Dan loop je kansen en winst mis. Potentiële klanten associëren websites die hoog scoren in Google namelijk met: kwaliteit, relevantie en betrouwbaarheid.
Meer nog, in de B2B-sector begint meer dan 80% van alle B2B-zoekopdrachten met een Google zoekopdracht. Digital KIXX is het B2B SEO agency voor jouw bedrijf.
Waarom SEO
Hoe hoger je scoort in Google, hoe meer bezoekers er op je website komen, en hoe meer (potentiële) klanten je binnenhaalt. Hoeveel bezoekers organisch jouw website vinden, hangt af van je positionering in Google.
- Met SEO zorgen wij ervoor dat jouw website gevonden wordt en er ook daadwerkelijk op geklikt wordt.
- SEO-verkeer is bovendien relevant voor de zichtbaarheid van je merk, voor directe verkoop, klantenwerving en bewustwordingscampagnes.
- Investeren in zoekmachine optimalisatie is investeren in een hogere ROI op lange termijn. Je betaalt immers niet voor organisch verkeer.
Wat kan SEO betekenen voor jouw bedrijf?
Zichtbaarheid en branding
Je website wordt zichtbaar bij relevante zoekopdrachten voor jouw producten of diensten. Daarnaast wordt jouw website als meer kwalitatief en betrouwbaar beschouwd.
Meer kwalitatief websiteverkeer
Bezoekers die dankzij een zoekopdracht op je website belanden hebben al een gezonde interesse in jouw oplossing en content.
Duurzame impact
Het verkeer blijft op lange termijn binnenstromen en zorgt voor een duurzame inkomstenstroom.
Meer conversies
Klanten voelen zich meteen aangesproken doordat ze ‘zelf’ bij jouw beland zijn. Dat zorgt ervoor dat ze sneller geneigd zullen zijn om over te gaan tot conversie of contactopname.
Korte termijn investering, lange termijn resultaten
In tegenstelling tot advertising moet je niet steeds mediabudget blijven spenderen per klik om verkeer naar jouw website te trekken. Als je hoog scoort in Google, blijft het verkeer organisch helemaal gratis binnenkomen. Zo versterk je je merkbekendheid en verhoog je jouw ROI.
Wat doen onze SEO specialisten? (potentieel nog verder uitwerken)
- SEO audit
- Trefwoordenonderzoek
- Technische SEO-analyse
- Website audit en website optimalisatie
- Landingspagina’s bouwen
- Content analyse
- Een content strategie en – plan maken
- Websitestructuur analyseren
- Click-through-rate in SERP’s verhogen
- SEO-content schrijven
- SEO opleiding geven
- Video’s optimaliseren voor SEO
- Featured snippet opportuniteiten zoeken
- Linkbuilding
- Link audit
- Website migraties
We duiken diep in het het zoekgedrag van jouw potentiële klanten. Zo identificeren we waar de opportuniteiten liggen en krijgen we inzicht in de buyer journey. Deze trefwoorden analyse vormt de basis om een SEO-strategie op te stellen en aan on-page optimization te doen.
We doen een SEO audit en analyseren de huidige content op uw website en structuur. We doen daarnaast een technische analyse en bepalen welke zoekwoorden horen bij welke pagina. We optimaliseren vervolgens de pagina’s volgens de regels van de kunst. Tenslotte bepalen we welke nieuwe pagina’s moeten gemaakt worden op basis van een grondige analyse.
Off-page optimization heb je zelf niet helemaal in de hand aangezien deze off-page optimalisatie afhangt van hoe vaak er naar jouw website gelinkd wordt en hoe vaak jouw content gedeeld wordt. We doen daarom aan linkbuilding om de autoriteit van je website te verhogen en met als gevolg hoger te scoren in Google.