Modular Lighting Instruments

Online communicatie van Europa tot Noord-Amerika.

Klant:

Modular

Technologie:

Lead generation, Strategy, SEA, Social Advertising, Campaigns, Google SEO, Pinterest SEO, Training, Landing Pages

Modular Lighting Instruments is de trendsetter op het vlak van architecturale verlichting. Ze staan bekend om hun innovatieve technologie. Ze hebben steeds gewaagde, creatieve campagnes en veel van hun bekroonde designs zijn een benchmark in de sector. De verlichting van Modular versterkt de architectuur van woningen, hotels-restaurants, winkels en kantoren.

Modular kwam aankloppen bij Digital KIXX met grote ambities en verschillende doelen. De focus lag voornamelijk op meer leads genereren. Dat voor hun website en social media, voor in België en het internationale podium.

Modular is nu al drie jaar een tevreden klant omdat we voor hen heel veel nieuwe leads genereren. Niet alleen in België, maar ook in vele andere landen.

  • Diepgaand marktonderzoek
  • Constant A/B testen van social media kanalen en landingspagina’s
  • Social media advertising op Instagram, Facebook, LinkedIn en Pinterest. De campagnes lopen in Europa en Noord-Amerika.
  • Verschillende landingspagina’s aangepast aan de doelgroep
  • Opzetten van een social media contest. De MOED student campagne is er om toekomstige architecten in een eerder stadium te binden aan Modular.

Industry

B2B, Architectuur

Services

  • Strategie
  • Lead Generation
  • SEA
  • Social Advertising
  • Campaigns
  • SEO
  • Pinterest
  • Training
  • Landing Pages

Project Manager

Nicolas Buysschaert

Digital Expert

June Van Heuven